pagina zomer challenge

vrijdag 6 maart 2015

Goedemorgen allemaal,
Vandaag een gepimpt parfumblik wat ik jullie wil laten zien gemaakt voor mijn vaders verjaardag gisteren.
Ik heb het blik versierd met een stenen wand (gemaakt van eierdoos) papier, bloemen en op het deksel wat spulletjes uit mijn verzamel pot.
Hierna alles met gesso geschilderd en later met zwarte verf.(heb helaas nog geen zwarte gesso)
Hierna mijn favorieten gebruikt: Inka Gold van Viva decor hiermee heb ik de randen bewerkt en het super mooie papier van Graphic 45-Steampunk.

 

 Bovenop nog wat geld geplakt




Als je het blik opent zit er nog een verrassing in ipv een envelop
Een rolletje bewerkt waar we later nog wat in hebben gestopt voor de jarige
Happy Birthday!!






1 opmerking:

  1. Wauw dit is echt stoer! Prachtig Miranda :) Nog gefeliciteerd met je vaders verjaardag!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen