pagina zomer challenge

maandag 20 juli 2015

Art journal

Al even niets gepost maar creatief zeker niet stilgezeten.De afgelopen weken diverse stylen in mijn Journal aan het uitproberen geweest eigenlijk dankzij alle inspirerende opdrachten van de zomerchallenge van de craftorij en ontzettend veel inspiratie op pinterest je zou er bijna van op tilt gaan.
Mijn meiden hebben nu vakantie en doen gezellig mee een dolle boel aan onze hobby (normaal onze eet-) tafel.
Hieronder wat pagina's uit mijn journal




Koken
o wat zou ik hier meer tijd voor vrij moeten maken
Heerlijke gerechten maken ,lekker smullen in de tuin glaasje wijn erbij!!!


Girl Power


Mijn oudste dochter heet skylar deze pagina voor haar gemaakt

3 opmerkingen:

  1. hoi Miranda
    heel mooi gemaakt en ook een mooi design .
    ja, we willen vaak heel veel maken , maar hebben er de tijd niet voor.
    ik wens je een fijne week en groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda heel mooi de pagina's die je gemaakt hebt voor jouw journal! Vooral die voor jouw oudste dochter is waanzinnig!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke persoonlijke pages! Kan me voorstellen dat de meiden er ook van genieten! Geniet van de zomer! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen