pagina zomer challenge

maandag 24 oktober 2016

CreaQuest


Helaas is mijn vorige blogberichtje nooit gepubliceerd maar mijn Crea vingers hebben niet stilgezeten.Misschien spam ik jullie vandaag wel, lekker een vrije dag! het is hier nu herfstvakantie.
De volgende Mixed Media werken heb ik gemaakt voor de
#CreaQuest
georganiseerd door Miranda Bosch-Thurlings


Starting September 30, 2016
Every monday a challenge for all levels.
Every friday a bit more daring challenge.
Mixed media, drawing, painting, sculpting, card making, wearable art etc. You choose your media, size and shape. We provide the challenge and examples.
You can post in the language you find comfortable. Just hit the translate button to read a post in your preferred language.
Advertising is only accepted for CreaQuest and Mixed Media Miranda. Please contact Miranda Bosch-Thurlings for more information.


Art Challenge 1.Vrijdag uitdaging
adhv inspiratie foto (rechts)















Gestart met het maken van een collage achtergrond (Patch paper van de action)
En wat restjes papier opgeplakt met Gel Medium
Laat los ontspan en geniet is het motto
Dus zonder hier verder over na te denken gesprayed met wat dylusion Ink
Hierna getekend wat er in me opkwam adhv de inspiratiefoto
Verder de achtergrond gestempeld en door een stencil dylusion paint aangebracht
Het spiegeltje is een stukje aluminiumfolie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten