pagina zomer challenge

donderdag 28 april 2016

Whimsy Girl

Goedemorgen,
Vandaag een whimsy girl op mijn blog
Video op YouTube gekeken van Andrea Gomoll ik vind haar whimsy girls altijd zo gaaf!!
Ik teken graag na van mijn favoriete artiesten om bv onderdeeltjes van een gezicht ofzo te oefenen. Vandaag vooral de ogen
En met zo'n filmpje tekenen is gewoon ontzettend leuk en leerzaam om te een doen.

Binnenkort starten Muriel en Petra met hun Mix n Match online workshop deze ga ik ook zeker volgen!!
Workshop met techniques, products, and faces

Mijn whimsy girl getekend met grafiet potlood en ingekleurd met polychromos en derwent potloden
Achtergrond met distress crayons
Lijntjes met posca wit en zwart en Pitt pen zwart

1 opmerking:

  1. A beautiful painting, her eyes look lovely, she has a wonderful expression.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen